15 Nisan 2015 Çarşamba

Gasol & Celtics & En İyi 6. Adam Ödülü & Cotton

Bahsetmek istediğim konuları tek başlık altında toplama olayını sevdim. Alakalı olsun ya da olmasın, tek seferde yazmak benim daha çok hoşuma gidiyor. Birini yazıp diğerine fırsat bulamayınca, üzerinden de vakit geçince diğer yazının kıymeti kalmıyor, o yüzden bu şekilde daha iyi olduğunu düşünüyorum.

Sezon içerisinde birkaç kez bahsettiğim Pau Gasol'ün dirilişini sezonu bitirirken bir kez daha yazmak istedim. 52 double double'a bu alanda ligi lider bitirmeyi garantiledi. 34 yaşında yeniden bir süperstara evrilmesi ve hatta kariyerinin en yüksek ribaund ortalamasını (11.8) yakalamış olması cidden saygıyı hak ediyor. Bulls'da Rose ve Butler sezon içerisinde sakatlanıp takımlarını yalnız bıraktılar ancak Gasol tam 77 maçta sahadaydı. Onun bu performansını onurlandıracak bir bireysel ödül bulunmuyor ama All NBA karmalarında 100% yer alacağının garantisini veririm.
İkinci olarak Boston Celtics ve Isaiah Thomas'tan bahsedeceğim. Birkaç gün önce yazdığım yazıda onların gelecek için umut vaat ettiklerini ancak bu sezonun playoff için erken olduğunu söylemiştim. Ben böyle dedim ya, 4 maç üst üste kazanıp playoffu garantilediler. Brad Stevens'a da helal olsun. Doğu kötü falan ama Celtics'in kadrosundan daha iyi ekipler dışarıda kaldı, bu kesin. Isaiah Thomas takası takıma oldukça yaradı ve inanılmaz skorer bir ekibe dönüşüp, daha gelişim yıllarında playoff yapmayı başardılar. 

Bu noktada Celtics'te oynadığı 20 maçın tümünde yedekten gelip 19.5 sayı 5.4 asist ortalamaları yakalayan Isaiah Thomas'ın hakkını vermek gerekiyor. O hak da En İyi 6. Adam Ödülü'nden başka bir şey değil. Ödül için bir diğer kuvvetli aday Lou Williams ama ben özellikle Boston playoffu garantiledikten sonra Isaiah'ı 1 adım önde görüyorum. Sezon öncesi tahminimde de Isaiah alır demiştim. Takım değiştirdi ama benim kararım değişmedi. 1.75 boyuyla yedekten gelip takımı sırtlayan bu adam ödülü hak ediyor.
Son olarak Bryce Cotton'ın smacını paylaşayım. Sezon başında bizim takımda kendini kabul ettiremeyip serbest kalmıştı. Geçenlerde Utah'a imza attığını biliyordum ama hiç izleme fırsatım olmamıştı. Kendisiyle bu videoda tanıştım desem yeridir. Güzel bitirmiş, çok güzel.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder