28 Ekim 2014 Salı

NBA'de Yeni Sezondan Beklentilerim-Merak Ettiklerim #2

Bu üçlünün neler yapacağını herkes gibi ben de merak ediyorum. Kevin Durant'in sakatlığı sebebiyle sezon başlangıcını kaçıracağını düşündüğümüzde bu yıl MVP için adayım LeBron James. Ait olduğu şehre geri dönmenin motivasyonuyla 5. kez bu ödüle ulaşacaktır diye düşünüyorum.
Geçtiğimiz yıl hiç bir maça çıkamayan 76ers pivotu Nerlens Noel de bu sezon NBA'de ilk maçına çıkacak. Dolayısıyla onu çaylak statüsünde izleyeceğiz. 76ers'ın bu yılki draft seçimi Joel Embiid de tıpkı Noel gibi pivot pozisyonunda oynuyor ancak ben tercihin Noel'den yana kullanılacağını düşünüyorum. Parker-Wiggins isimlerinin yılın çaylağı ödülünde kıyasıya yarışması beklenirken bu adamın da es geçilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Geçtiğimiz ay bir Nerlens Noel yazısı yazmıştım.
Her geçen yıl daha büyük oynayan 2014 Finaller MVP'si Kawhi Leonard henüz gelişimini tamamlamış değil. Bu yıl onun adına en çok merak ettiğim nokta oyununu All-Star seviyesine çıkarıp çıkaramayacağı. Beklentim All-Star olması yönünde.
Ne Jordan, ne de LeBron. NBA tarihinde en genç MVP olan oyuncu 22 yaşında bunu başaran Derrick Rose. 2 sezondur neredeyse hiç seyredemedik onu. Hasret kaldık desek yeridir. Sakatlığının tamamen geçtiğini Dünya Basketbol Şampiyonası'nda ve pre-season'da gördük. Umarım eskisi gibi bir dönüş yapar. Alıştığımız gibi oynayan Rose, takımını kafaya oynatacaktır.
Ve tabi ki Kobe. 19 yıllık kariyerinde en az maç oynadığı sezon geçtiğimiz sezondu. Aşil tendonundan yaşadığı sakatlık iyileşmiş gibi görünüyor. Bunca zamandır izlememize rağmen, hiç böylesine bir sakatlık yaşadığına şahit olmamıştık. Ondan dolayı nasıl geri döneceği çok büyük merak konusu. Maç başına 20 sayının altına düşmez diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder