27 Ekim 2014 Pazartesi

NBA'de Yeni Sezondan Beklentilerim-Merak Ettiklerim #1

Şampiyonluğu korumak için sahaya çıkacak San Antonio Spurs'ün sakatlıklardan ve diğer talihsizliklerden uzak bir sezon geçirmesi en büyük dileğim tabi ki de. Bütün yıl boyunca takipte olacağım, bu sezon da hedef şampiyonluk. Daha önce hiç arka arkaya 2 sezon şampiyonluk olmadı fakat bu yıl öteki şampiyonluklara kıyasla kadro çok ciddi muhafaza edildi. O yüzden umutlar sürüyor. Popovich normal sezon boyunca rotasyonu efektif kullanmaya dikkat edecektir.
Bu adamların neler yapacağını da çok merak ediyorum. Dragic,Thomas ve Bledose; 3'ü de NBA'in elit guardlarından, 3'ü de iyi birer skorer. Geçtiğimiz yıl playoff'u kıl payı kaçıran Suns, bu yıl daha iddialı görünüyor. Bu üçlüden Thomas'ın yedek başlayacağını düşünüyorum. En İyi 6. Adam Ödülü için Jamal Crawford her daim aklımın bir köşesinde ama Thomas'dan sürpriz bekliyorum. Topu nasıl paylaşacakları da ayrı bir soru işareti.
Tecrübe ve genç oyuncu dinamizminin çok iyi kombine edildiğini düşündüğüm Wizards da bu sezon yakından takip edeceğim takımlar arasında yer alıyor. Tarihin en büyük skorerlerinden Paul Pierce da kadroya katıldı. Her geçen yıl olgunlaşan Wall-Beal ikilisi ile beraber sahada olacak. Wizards üzerine off-season'da bir analiz yazmıştım.
Wolves'un bu genç adamlarını da çok merak ediyorum. Anthony Bennett'ten bu sezon atılım bekliyorum. Geçtiğimiz yıl yaşattığı faciayı affettirmesi için elinde güzel bir fırsat var. Andrew Wiggins 1. sıradan draft edildi ancak herkes 2. sıradan draft edilen Jabari Parker'ın daha iyi olduğunu söyleyip duruyor. Ben Wiggins'in de çok potansiyelli olduğunu okumuştum. Cavs tarafından 1. sıradan draft edilip, Love uğruna daha tek bir maça çıkmadan Wolves'a yollanmak ona pozitif motivasyon olarak yansır umarım. Cavaliers'da LeBron'la aynı pozisyonda kendini gösteremezdi. Soldaki beyaz adam Zach LaVine. Wiggins'le beraber bu yıl rakiplere bir hava harekatı düzenlemesi beklenen LaVine'in de atletizmini görmek için sabırsızlanıyorum.
Chris Bosh, artık Miami Heat'in 1 numaralı adamı konumuna geldi. Aylar önce Bosh için 1. adam olacağı bir yere gitmesinin doğru olacağını yazmıştım. O kendi takımının bir numarası haline gelmiş durumda. Bu yönde demeçler de okudum. Bosh 30 yaşında, kariyerinin en verimli çağında. Yukarıdaki tabloda Heat'e katılmadan önceki sezon yakaladığı rakamlar var onun nasıl bir adam olduğunu unutanlar için. Bu yıl herkese hatırlatmasını canı gönülden istiyorum. 3. adam olmak ona hiç yakışmamıştı.

Tablonun ikinci karakteri Kevin Love ise tıpkı Chris Bosh'un 4 sene önce yaptığı gibi LeBron'a katılmayı seçti. Bosh'da yaşanan düşüş malum, Love'da da aynısının olması bekleniyor. Bu iki oyuncunun LeBron'la takım arkadaşı olmadan önceki sezonlarında yakaladığı rakamlar birbirine gerçekten çok benziyor. Kevin Love'ın kaderi nasıl olacak merak ediyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder