28 Ekim 2014 Salı

Artılar Eksiler

Kaybedilen Kayseri Erciyes maçını seyretme fırsatım olmadı, gece uzun özet izleyebildim. Çok kısa söyleyeceklerim var.

Necip çok hata yapmış, bunun olacağını biliyorduk. Bu birinci yazı, bu da ikinci yazı. Kafadan atma bir yorum değildi. Necip daha önce de sağ bek pozisyonunda denendi, olmadı. Bunları hatırladığım için söyledim olmayacağını. Hayır işin kötüsü bu gibi maçlarda yaptığı ve yapabileceği üst üste hatalar sonucu taraftardan da korkunç tepki alıyor. Ne olursa olsun Beşiktaş'ın çocuğudur, hedef olmamalı. Serdar iyileşene kadar orası Necip'e emanet gibi görünüyor. İsmail denensin dedik ama Necip oynayacaksa onun da arkasında olmak ve destek olmak gerekir.

Gökhan Töre'nin atılması ucuz bir karar. Maç içerisinde yaşanan diyaloglardan bir farkı var mıydı tartışılır. Bu adama sorunlu damgası yapıştırılmaya çalışılıyor. Kenardan gelen sızlanmalar sonucunda kırmızı kart verilmiş gibi görünüyor. Bu adamı Türk futbolunun kazanması gerek, millet oyundan attırıp iyiden iyiye karakterini tartışmaya açma derdinde. Gökhan öyle biri olsa bileti çoktan kesilirdi, Beşiktaş'ta taviz verilmeyecek değerler vardır.

Kerim Frei'ın gol atmasına inanılmaz sevindim. Onun adına heyecanlı olduğumu daha önce yazmıştım. Keşke ilk golünü attığı maçı izlemek de kısmet olsaydı. Hem de 2 tane atmış. 93 doğumlu oyuncunun öz güveni adına harika bir gelişme. Kreatif oyuncu kumaşı var, böyle böyle sivrilecek. Haftaya Gökhan'ın yokluğunda Fenerbahçe derbisinde ilk 11 başlama ihtimali yüksek.

Namağlup unvanımızı da kaybetmişiz. Son dakikalarda yenen 2 gol var. Kim daha iyi oynadı, neden böyle oldu yorumlarına maçı izlemediğim için girmek istemiyorum. Rakibi tebrik ederiz, onlar adına güzel bir hikaye yazılmış bu akşam.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder