15 Şubat 2011 Salı

Seni Özleyeceğiz Deli İbo


Ne yazacağımı şu an gerçekten bilmiyorum. 11 yıldır Beşiktaş bünyesinde bulunan ve kelimenin tam anlamıyla takımın sembolü haline gelmiş bir oyuncunun sonu böyle mi olmalıydı diye soruyorum kendime. Ankaragücü maçında devre arasında yaptığı hareket belki profesyonelliğe sığmıyor ama biraz ağır olmadı mı bu karar ?

Öncelikle çok üzgün olduğumu söylemek istiyorum neticede takip etmeye başladığım yıllardan beri takım bünyesinde bulunan tek futbolcunun klüple ilişiğinin böyle bir yolla kesilmesi hoşuma gitmedi. İbrahim Toraman'la arasında zaten daha önceden patlak veren bir terlik faciası vardı, o zamandan beri aradaki buzlar erimemiş belli ki üstünden bu kadar zaman geçmesine rağmen yine bir iç kargaşa ve başrolde bu iki oyuncuyu görüyoruz. Açıkçası şimdi düşününce bunların hiç bir önemi yok. Ne yaparsa yapsın, söz konusu olan Beşiktaş kaptanı ise desteğimizi esirgememek gerekir düşüncesiyle her daim arkasında durdum Delinho'nun. Kolay mı o kadar sene Beşiktaş kaptanı olmak ? Her zaman olduğu gibi bugün de arkasındayım. 37 yaşına gelmiş olmasına rağmen sahadaki geri kalan 21 oyuncuya taş çıkartacak cinsten yüksek eforlu bir oyun ortaya koyan başka bir oyuncu bilmiyorum. Açıkçası Deli İbo'nun yaptıklarından daha fazla bahsetmek de istemiyorum. Yüreğim sızlıyor bir Beşiktaşlı olarak.

Klüpten yapılan açıklamayla sonlandırayım yazıyı. Yolun açık olsun İbrahim Üzülmez, Büyük Kaptan. Bu taraftar seni asla unutmayacak.

"13 Şubat 2011 tarihinde oynanan MKE Ankaragücü - Beşiktaş müsabakasının devre arasında soyunma odasında futbolcumuz İbrahim Üzülmez'in sebebiyet verdiği sportmenliğe aykırı davranış neticesinde, teknik heyetimizin verdiği rapor ve durum Yönetim Kurulumuz'un bugün olağanüstü yaptığı toplantıda değerlendirilmiş ve İbrahim Üzülmez'in sözleşmesinin feshedilerek kulübümüz ile olan ilişkisinin kesilmesine oy birliği ile karar verilmiştir."

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder