7 Ocak 2011 Cuma

Smaç Yarışması Analizi


Dünkü yazımda smaç yarışmasına katılacak oyuncuları yazmıştım ve smaç yarışmasının sönük geçmesini beklediğimi söylemiştim. Bugünse DeRozan'dan içimizi ısıtan türde bir açıklama geldi, yarışmaya katılacağı açıklanan ancak sakat olduğu bilinen Jennings yerine davet geldiği takdirde katılacağını açıkladı Raptors'un genç oyuncusu.DeRozan'ın bu açıklamasından sonra katılacak oyuncuları biraz değerlendirelim bakalım;

Blake Griffin;

Süper çaylak hatta yıldız mertebesine ulaşmış genç oyuncu, onun hakkında söylenecek o kadar çok şey var ki. Her gece top-5 de en az 1 hareketini görmeye alıştık o fiziğe rağmen bu kadar çabuk sıçrayan bir oyuncu Charles Barkley'den bu yana gelmedi. O fizikle nasıl yarışmayı nasıl kazanacak diyen arkadaşlar olacaktır. Onlara şöyle bir cevap vereyim McDonalls All American smaç yarışmasında Michael Beasley'i nasıl madara ettiğini açıp izlesinler. Şu an için benim favorim ama DeRoz'un katılımıyla fikrim değişebilir.

Brandon Jennings

Hangi amaçla yarışmaya katıldığını anlamadığım oyuncu; her sene bir süprize alıştık zaten geçen yıl da Eric Gordon'un katılımı hepimizi şaşırtmıştı ancak Gordon maçlarda smaç vuran bir isimdi ki ben Jennings'in boş potaya yaptığı smaçları dışında, smaç vurduğunu görmedim. Hatta yanılıyormuyum acaba diyerekten biraz araştırma yaptım fakat yanılmıyormuşum. Birinin üzerinden vurduğu bir smaç falan yok henüz. Lise zamanlarından kalma bir bacak arası smacına rastladım belkide onu vurmak için katılmıştır. Yetenek yarışmasına katılması daha mantıklı olurdu umarım yarışmadan çekilirde DeRoz'u izleriz.

JaVale McGee

Daha çok ''in game dunker'' olarak tabir ettiğimiz oyunculardan McGee. Evet atletik ateşleyici smaçlar vuruyor fakat repertuarı geniş değil. En azından maçlara hiç yansıtmıyor. Bazı maçlarda çılgın smaç denemelerine kalksada severim kendisini belki Jordan'ın faul çizgisinden vurduğu smacın mesafesini geliştirebilir. Onun ötesinde en iyimser tahminim finale kalması oluyor.

Sergei Ibaka

Ibaka hakkındaki düşüncelerim McGee ile hemen hemen aynı sadece boyu daha kısa ve daha güçlü smaçlar vuruyor. Zamanında Fransa'da smaç şampiyonluğu olsa da burda yarışmayı kazanacağını hiç zannetmiyorum. Final bile 'fazla' iyimser kalıyor Sergei için, üzgünüm.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder