26 Kasım 2010 Cuma

00's All Stars


Bu projeyi hayata geçireceğimizi daha önceden duyurmuştuk. Ancak o duyuruyu yaptığımız sıralar blogun NBA ağırlıklı olacağı görüşündeydim. Fakat zamanla alınan kararlarla futbola ağırlık vermeyi tercih ettik. Yine NBA yazıyoruz fakat spor temalı blogun ağırlığı futbol üzerinde. Ben de planladığım gibi detaylı uzun uzun her oyuncuyu anlatma kararımdan dönsem de projeyi yarım bırakmak istemedim ve buraya koymak istediğim oyuncuların bir listesini çıkardım .

C - Shaquille O'neal - Dwight Howard
PF - Tim Duncan - Kevin Garnett - Dirk Nowitzki
SF - LeBron James - Carmelo Anthony - Tracy McGrady
SG - Kobe Bryant - Allen Iverson - Dwyane Wade
PG - Jason Kidd - Steve Nash - Chris Paul

Üzerinde saatlerce tartışılabilecek bir liste kuşkusuz. Özellikle pivot poziyonunda 2000'lerin yılların başını domine eden Shaq'la 2000'lerin sonunda mutlak hakimiyeti ele geçiren Howard arasında karar vermek oldukça zor. Ancak three-peat yıllarında Shaq'ın gösterdiği performansı gösterebilecek ikinci bir insan olmadığını düşündüğümden onu 1. sıraya koydum. PF pozisyonunda da NBA Türkiye dergisinin Kasım ayı sayısında yer verdiği " Tüm Zamanların En İyisi " ibaresine sonuna kadar katıldığım Michael Jordan'dan sonra lige böylesine damga vurmuş tek oyuncu olduğunu düşündüğüm Duncan'ı tercih etmemek olmazdı. Ezeli rakibi Garnett ve ben kendimi bildim bileli her maç çıkıp 30 atabilen Dirk de diğer tercihlerim. SF ve SG pozisyonlarında da LeBron ve Kobe'nin üstünlüğü tartışmaya açık bir konu olarak görmüyorum. Oyun kurucuya geldiğimizde biraz kişisel sempatimden dolayı Kidd'i ilk sıraya koydum. Kariyeri boyunca triple double seviyesinde sergilediği performansa her zaman hayran olmuşumdur ama kuşkusuz 2 kez arka arkaya normal sezon MVP'sini alan Nash'in de ondan aşağı kalır yanı yok. Yeni nesillerden de bir tane tercih etmem gerektiği için Paul-Deron-Rondo üçlüsünden Paul'ü seçmeyi tercih ettim. Takıma olan hakimiyeti ve daha genç yaşında tam bir lider karakteri kazanması onu buraya koymamın başlıca sebebi. Bunlar dışında listede olmayan ama kesinlikle burda adı geçmesini düşündüğüm isimler de şöyle ;

Ray Allen

Vince Carter

Ben Wallace

Paul Pierce

Antoine Walker

Steve Francis

Chris Webber

Jermaine O'neal

Pau Gasol

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder