14 Temmuz 2015 Salı

Marjanovic

Spurs'ün geçtiğimiz günlerde sözleşme imzaladığı Boban Marjanovic'in ne kadar süre alacağını şu aşamada kestirmek zor ancak yine de benchte onun gibi bir oyuncu olmasını istiyordum. Bir keresinde geçtiğimiz yıl boşa çıkan JaVale McGee'nin de benchte fena durmayacağını yazmıştım. Boris Diaw ve Aaron Baynes ne kadar verimli olsalar da insan kenarda gerçekten uzun bir pota altı oyuncusu bulunsun istiyor. Bu anlamda Sırbistan Ligi'nin son 3 sezonunun MVP'si Marjanovic benim açımdan noktan atışı bir transfer oldu. Geçtiğimiz yıl Euroleague en iyi takımına seçilen 2.23'lük Marjanovic NBA'de de bir rotasyon oyuncusu olarak fark yaratabilir diye düşünüyorum. Boy avantajıyla ribaund ve bloklarda etkili olabilir. Ondan beklentim adaptasyon sürecini atlatması sonrasında Rudy Gobert etkisi yaratması.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder