20 Temmuz 2015 Pazartesi

Baynes'in Gidişi

Spurs'ün off-season hamleleri üzerine yazmaya devam ediyorum. Spurs bu yaz yollarını ayırdığı rol oyuncularından biri de Aron Baynes. Baynes kontratının bitmesiyle beraber geçtiğimiz yaz da boşa çıkmıştı. Uzunca bir süre onunla imzalanmamış, takım seçeneklerini değerlendirdikten sonra Baynes'i takımda tutmaya karar vermişti. Bu yaz senaryo farklı oldu ve Baynes Pistons'ın yolunu tuttu. Baynes de tıpkı Cory Joseph gibi NBA kariyeri boyunca Spurs'te oynamış bir isimdi. Revizyon çanları çalmaya başladığında gönderilecek isimlerin başında geliyordu. Benim düşünceme göre bir sezon geç kalınmış bir hamle oldu, geçtiğimiz yaz onun yerine Gustavo Ayon'la imzalanmasını istiyordum. Baynes'i hiç bir zaman tam olarak benimseyemedim. Özellikle geçtiğimiz sezon üst üste poster oldukça bu fikrim daha da keskinleşti. James Harden, Blake Griffin gibi isimler üzerinden uçarken ekran başında gözlerimizi kapatıyorduk. Savunma bir kenara hücumda da pasif bir isimdi. Pistons'ın ona verdiği 3 yıl için 20 milyon dolarlık hak ettiğinden fazla diye düşünüyorum. Yine de kariyerinin evrimini zaman gösterecek. Biz yine takıma kattıkları için teşekkür edelim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder