5 Mayıs 2015 Salı

Splitter Gitsin Aldridge Gelsin

Normal şartlarda kemik kadrodan bir oyuncunun gitmesini talep etmek Spurs felsefesinde yer almaz ancak bu yaz fazlasıyla hareketli geçme potansiyeline sahip. Duncan ve Ginobili'nin durumlarının belirsiz olması bir kenara Danny Green, Marco Belinelli gibi isimlerin de kontratı bitti. LaMarcus Aldridge'in ismi de ciddi bir şekilde Spurs'le anılıyor. Aldridge hamlesi Duncan'ın emekli olmasında düşünülüyor ancak Duncan-Aldridge pota altı neden olmasın? Tiago Splitter şaşalı Avrupa kariyerinden sonra bizim takıma katıldığında ondan beklentim büyüktü. Spurs'te 5. sezonunu doldurduğu şu günlerde geriye dönüp baktığımda ise bu beklentimin tam olarak karşılanmadığını görüyorum. Özellikle işin hücum kısmında NBA için fazlasıyla sınırlı bir oyunu var Splitter'ın. Bir de üzerine son yıllarda sakatlık problemi çıkınca artık takımda kalmasını istemekte zorlanıyorum. Hele ki 30 yaşında olduğunu ve önümüzdeki 2 yıl için 17 milyon dolarlık kontratını düşündüğümde iyiden iyiye gitmesini istiyor gibiyim. Mantık çerçevesinde bir takasla cap'te rahatlama sağlanabilir. Amnesty edilebilir mi bilmiyorum ama böyle bir ihtimal varsa bence düşünülebilir. Duncan'ın bırakma ihtimalini düşünmekten kaçıyorum çünkü düşüncesi bile üzüyor beni. Koşullar ne olursa olsun LaMarcus'u Spurs forması altında görmek isterim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder