17 Şubat 2015 Salı

All-Star 2015 Smaç Yarışması / Giannis Antetokounmpo

Mason Plumlee ile beraber ilk turda elenen diğer isim olan Giannis Antetokounmpo geçerli tek bir smaç yapabildi. Atletizminin yanı sıra devasa ellerini kullanarak yalnızca kendinin yapabileceği bir smaç yapmasını bekliyorduk. Bunu denedi ancak başaramadı. Yarışmanın yeni formatında her smaç için verilen 3 deneme hakkı oldukça az. Giannis de buna takıldı. Yıllar önce Chris Andersen'in 50 kere denediğini hatırlıyorum, bu anlamda bir adaletsizlik de söz konusu. Geçerli tek smacında da abisi Thanasis Antetokounmpo'dan yardım aldı. Smaç zorluk ve kalite olarak Mason Plumlee'nin smacıyla aynı gibi bir şey. Yardımcı olarak abisini seçmesi çok doğal ancak yapılan her smaç sonrası kenarda kameranın en çok gösterdiği ismin Thanasis olması beni biraz rahatsız etti açıkçası. Lig içerisinden biri olmasını tercih ederdim. Bench her ekrana geldiğinde gayriihtiyari 'Bu kim?' sorusunu sordum. Yine de sempatik bir ikili olup yarışmaya renk kattıklarını da söyleyelim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder