16 Aralık 2014 Salı

Rakip Liverpool

Tottenham'ı yendiğimiz günden bu yana kurada Liverpool'u çekeceğimiz içime doğuyordu. Bu adamlarla bizim mazi kötü malum, bir hesaplaşma gözüyle bakılıyor maça. Ben de öyle bakıyorum ancak maçların 1.5 2 ay sonra olması biraz düşündürüyor. Liverpool'un geçtiğimiz sezona oranla kötü olduğu bir gerçek, skor üretmekte zorlanan bir takım. Kalede sıkıntı yaşıyorlar vs. Bunları düzeltmek için bir transfer dönemleri olacak. Bizim kadroya da bir sağ bek takviyesi gelir umarım bu esnada. Öte yandan Ba'nın sağlıklı ve formda olması bu turun belirleyicisi olur gibi geliyor. 

Gönül ister ki biz de 8 atalım ama gerçekçi olmak lazım, ne olursa olsun Liverpool'a bu gözle bakılmaz. Bu dağınık halleri sürdüğü takdirde Beşiktaş'ın tıpkı Arsenal ve Tottenham'a yaptığı gibi onlara da oyununu kabul ettireceğini düşünüyorum. 2007 yılındaki şimdikinden çok daha sağlam olan Liverpool 8 yenilen maç öncesinde İnönü'den çıkamamıştı. Zaten onları İngiltere'de hırslandıran temel faktör de bu oldu. 

O maçı şimdi düşününce futbol etiğinin ne kadar dışına çıktıkları gerçeğini fark ediyor insan. İlk yarısı 2-0 biten maçta ikinci yarı 6 gol atmazsınız, bu oyununun yazılı olmayan kuralları kısmındadır. Bizim o maçta yaşadığımızı Galatasaray bu sezon her maçta yaşadı neredeyse. Ama 10 tane atmıyor rakipler, atılmaz çünkü, bir yere kadar atar bırakırsın.

Yazdıkça sinirleniyor insan. 19 Şubat'a kadar rüzgarı iyice arkamıza alıp bu adamlara sahayı dar etmemiz şart. Çok uzun zamandır bir maçı kazanmayı böylesine arzulamamıştım. Maçlar sonunda turu atlayan biz olursak 2007'den kalan hesabı da kapatmış oluruz. Ben takımın bunu başarabileceğine sonuna kadar inanıyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder