6 Şubat 2016 Cumartesi

All-Star 2016 Yarışma Tahminlerim

Smaç yarışmasını Zach LaVine'nin katıldığı sürece kazanacağını düşünüyorum. NBA öncesinde kendisini takip etmiyordum ama geçtiğimiz sezonun başında onu araştırdığım günü daha dün gibi hatırlıyorum. Timberwolves'ın draft ettiği bu çocuk kim diye az bir arama yaptığınızda anında karşınıza smaç görüntüleri çıkıyordu. Ligde kendini kabul ettirmeyi başaran LaVine, sezon içerisinde de bizlere bu smaçlarından bolca gösterdi. Geçtiğimiz yıl yapılan yarışmada atletizminin yanına son derece yaratıcı fikirleri ekleme potansiyeline de şahit olduk. LaVine kazanır diyorum. Umarım kazanır ve katılmaya devam eder; Nate Robinson'ın rekorunu elinden alır. Ben Robinson'a o apoleti yakıştıramıyorum.

Yetenek yarışmasında müthiş bir atılım var. Yarışma başladığından beri katılımcıların hepsi kısalardan seçildi. Bu yıl uzun oyuncuların da katılacağı haberini aldık. All-Star hafta sonu tamamen şov amaçlı yapılan bir organizasyon ve eğlenceyi maksimize etmenin yolu bu tür devrimlerden geçiyor. Bir noktadan sonra kimse ultra-popüler guardların kendi pozisyonlarının en temel hareketlerini tripten tribe girerek yapmasından zevk almayacaktı. Değişim tam zamanında geldi bence. Uzunların gelmesiyle rekabet ayrı bir boyuta taşındı. Seçilen isimler de çok isabetli olmuş. DeMarcus Cousins'ı özellikle merak ediyorum. Favorim ise Isaiah Thomas.

Üçlük yarışmasına Steph Curry dışında bir tahmin yapmak akıl-mantık çerçevesine sığmaz ama yine de 1-2 şey söyleyeyim. Öncelikle Chris Bosh'un katılması güzel olay. Bosh, All-Star ruhunu en iyi yaşayan oyunculardan biri ve bunun yanı sıra Toronto'nun en büyük efsanelerinden. Shooting Stars yarışmasına ambargo koyan Bosh'u bir de bu platformda seyretmek keyifli olacak. Curry'den sonra plase diyebileceğimiz iki isim Klay Thompson ve J.J. Redick. Özellikle Redick'ten efsane bir performans gelebilir. Redick şu an sezonun en yüksek yüzdeyle üçlük atan oyuncusu ama yarışmayı sezon yüzdesi üzerinden değerlendirmek çok sağlıklı değil çünkü o 1 dakika içindeki ritme bakıyor her şey. Favori Curry.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder