25 Ekim 2015 Pazar

2015-2016 Normal Sezon Ödül Tahminlerim

Tahmin konusunda çok iyi değilimdir ama adettendir diye yazmak istedim. Yeni sezonun başlamasına günler kala basketbolsuzluktan burayı iyice instagram sayfası gibi kullanmaya başladım. Yeni sezonla beraber tempoyu arttırırım diye düşünüyorum. 2015-2016 sezonu için bireysel ödül tahminlerim şu şekilde:

MVP: Anthony Davis

Öyle bir performans gösterecek ki; ödülün takım başarısı handikabını aşacak diye düşünüyorum.

ROY: Emmanuel Mudiay

Yılın çaylağı adayım, geçtiğimiz sezon Çin'de oynayarak çaylak rakiplerinden tecrübe anlamında sıyrılan Mudiay. Daha yukarılardan seçilmesini beklediğim oyuncu 7. sıraya kadar düşerek beni şaşırtmıştı. Nuggets'ta ilk 5 başlayacak gibi görünüyor. Kendini gösterir, ödülü kapar diye düşünüyorum.

DPOY: Anthony Davis

Davis NBA'in geleceği. O ligin hali hazırdaki en büyük projesi. 22 yaşının içinde olduğu şu günlerde yavaş yavaş CV'si doldurulmak istenecektir.

6. Man of the Year: Isaiah Thomas

Geçtiğimiz sezon kıl payı kaçırdı. Bu yıl alır diye düşünüyorum. Thomas Celtics'te benchten gelmesine rağmen en büyük skor tehdidi konumunda olduğu için istatistiksel anlamda da ödül seviyesini tatmin edecektir.

MIP: Aaron Gordon

Yaz Ligi'nde inanılmaz oynayan Gordon'ı buraya yazmak istedim. Görünen o ki geçtiğimiz sezon Magic'te geri planda olan Gordon kendini göstermeye kararlı. Zaten genç takım, ortam buna müsait.

COY: Gregg Popovich

Başkasını yazamam. Elim gitmez.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder