18 Eylül 2015 Cuma

Avrupa Basketbol Şampiyonası #3

Maçın tekrarını seyrettiğim için yazıyı girmekte geciktim. Gasol'ün Gobert'i ve Fransa'yı paspas ettiği bu yarı final maçı tam tarihe geçecek cinsten oldu. Gasol'e ne desek az. Fransa'nın elindeki maçı çekip aldı resmen. Tony Parker ve Boris Diaw da hiç etkin olamadılar. Bu anlamda onları iyi gördüğümü söyleyemeyeceğim, umarım yeni sezon başlayana kadar kendilerini toparlamış olurlar. Fransa takımında eski Spurs'lü De Colo en çok çabalayan isimdi. Zaman zaman Gelabale ona destek oldu ama onun haricinde De Colo yalnız kaldı diyebiliriz. Fransa'da yine çok kaçıran bir Batum vardı. Maçı beraberliğe getirecek 3 serbest atışın 3'ünü de kaçırması çok fenaydı. Üçüncüyü bilerek kaçırdı tabi ki. Batum demişken maçı uzatmaya götüren üçlüğünü de es geçemeyiz. Maçta ne kadar kötü oynamış olursa olsun, büyük oyuncular bu dakikalarda ortaya çıkıyor. Batum da kenardan gelen topu aldığı gibi üçlüğü yollayarak Fransa'nın umutlarını bir 5 dakika daha sürdürdü. Hep Fransa yazdım, kazanan takımdan Gasol dışında yazacak bir şey bulamıyorum. Tek başınaydı. 40 sayı Avrupa basketbolu için çok ciddi bir rakam. Daha önce de söylediğim gibi 35 yaşındaki Gasol bu arena için hala fazla iyi bir oyuncu. Bu turnuvalarda tek oyuncunun böylesine domine ettiği pek görülmez o sebeple bu performanslara şahit olmak bizler adına büyük şans.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder