18 Mayıs 2015 Pazartesi

Rockets Batı Finalinde

Bir önceki yazımda onların turu geçmesini beklemediğimi söylemiştim. Gerçekten de 1-3'ten seriyi kazanmaları büyük olay, bu noktada haklarını vermek için bir şeyler yazıyım dedim. Clippers'ı bizim seride bolca izleme fırsatı bulduktan sonra onların ciddi bir şampiyonluk adayı olduğunu düşünmüştüm ancak Rockets serisinde bu performansı devam ettiremediler. Blake Griffin'in rakamları yine etkileyiciydi ancak bizim serideki kadar yıkıcı oynamadı. Chris Paul belki de kariyerinin en iyi playoff maçı olan Spurs 7. maçından sonra bu maçta aynı etkiyi yapamadı. Yapmaya çalıştıysa da takım ona ayak uyduramadı bu kez. Rockets cephesinde ise Howard'ın iyi oynadığından bahsediyorduk. Yıllar geçtikçe onun pota altındaki etkinliğini unutur olmuşum. Belki sakatlıklar, belki de Lakers dönemi buna yol açtı. Şimdilerde ise tekrardan Howard'ı hatırlıyoruz. 6. maçta 19 sayı gerideyken maçı 40-15'lik harika bir 4. çeyrekle kazanan Rockets, o an Batı finalinin sinyalini vermişti. O maçın kahramanının da her fırsatta üçlükten uzak kalması gerektiği savunulan Josh Smith ve onun üçlükleri olduğunu belirtelim. Clippers kendi evinde 19 sayı öndeyken o maçı vererek intihar etti diyebiliriz. 7. maçta da Ariza'dan hücumda ekstra bir katkı aldılar. Parsons kalsaydı Ariza'dan iyi olamazdı belki de diye düşünüyor insan. Rockets'ın sıradaki rakibi Warriors. Sezonun en ön planda olan iki oyuncusu Harden ve Curry'nin karşılaşmasını seyretmek oldukça keyifli olacak. Ben ilk turda Dallas zorlar, ikinci turda Clippers alır demiştim, burada da Warriors alır diyorum. Akıllanmıyorum, gerekirse bir hak verme yazısı daha yazarız.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder