18 Nisan 2015 Cumartesi

2015 Playoff İlk Tur Tahminlerim

Uzun ve yorucu olacak playoff serüveni sonunda fotoğrafta yer alan yüzüğü bizim oyuncuların parmağında görmek dileğiyle tahminlerimi yazmaya başlıyorum.

Atlanta Hawks 4 - 0 Brooklyn Nets

Atlanta sezonun sonlarına doğru biraz vites düşürmüş gibi görünse de Nets hala onlar için zayıf bir rakip. Zaten oturtmaya çalıştıkları Spurs ekolü de bu seriyi 4-0 kazanmalarını gerektirir. Brook Lopez Nets'in oyununun en önemli parçası. Bu seride takımın herhangi bir şey yapabilmesi için onun normal oyunun da üzerine koyması ve birinden destek görmesi gerekiyor. Bu anlamda çok ümitli olduğumu söyleyemeyeceğim. Atlanta pasları dağıta dağıta, üçlükleri ata ata süpürür diye düşünüyorum.

Cleveland Cavaliers 4 - 0 Boston Celtics

Geçtiğimiz sezon ilk tur serilerinin neredeyse hepsi 4-3'e gitmişti o sebeple şimdi ilk iki tahminimde 4-0 demek benim de içime sinmiyor ama Boston'a 1 galibiyet vermek de akılcı gelmiyor ne yazık ki. Bütün yıldızlarını sağa sola dağıtan Boston, umut veren genç kadrosunun ilk playoff macerasını yaşayacağı bu seride ortamı bir görüp sahneden çekilecektir diye düşünüyorum. LeBron ağırlığını koyar, süpürürler.

Toronto Raptors 3 - 4 Washington Wizards

Sabaha kadar birbiri yiyecek iki takımın eşleştiği bu seri için tahmin yapmak çok zor. Yine de Wall > Lowry diyorum. Washington cephesinde 2008 Finaller MVP'si Pierce takıma katılma amacı olan tecrübeyi sahaya yansıtma işini en iyi burada gösterecektir.

Chicago Bulls 4 - 1 Milwaukee Bucks

Bulls'un sezon başında yakaladığı havası yok belki ama yine de serinin ağır favorisi onlar. Butler döndü, Rose döndü, Gasol formda. Rose takımı baltalar ise 1 maç verirler işte. Daha fazlası olmaz diye düşünüyorum.

Golden State Warriors 4 - 1 New Orleans Pelicans

New Orleans 1 maç alır dememin tek sebebi Anthony Davis elbette ki. Aslında 2 mi yazsam diye düşündüm ama Warriors'ın normal sezonda yaptıkları aklıma geldi, vazgeçtim. Batı'da 8.'lik yarışı inanılmaz heyecanlıydı ve sezonun son saatlerine kadar sürdü belki ama işin böyle bir de tatsız tarafı var. Oklahoma çıksa Westbrook en az 40 sayı ortalama yakalar ama 4-0 Warriors alır derdim. Pelicans iyi konsantre olduğunda bir şeyler başarabileceğini birkaç gün önce bizim takıma karşı gösterdi. Bu seride bunu ancak bir kez başarırlar diyorum.

Houston Rockets 4 - 3 Dallas Mavericks

Dallas geçen yıl ilk turda bize yaşattığı stresi bu sezon Rockets'a yapmazsa çok büyük ayıp olur. Carlisle bütün numaralarını sergileyecektir ayrıca yaşlı kadronun tecrübeyi ortaya koyması lazım. Parsons eski takımına karşı ekstra oynayabilir. Amar'e şampiyonluk şampiyonluk diye 50 kere açıklama yaptı, düzenli bir katkı verirse fark yaratabilir. Öteki tarafta ise Harden ve süre kısıtlaması olmayacak Howard var. Chandler-Howard eşleşmesi seri adına belirleyici bir faktör olacak. Ev sahibi avantajına sahip olan Rockets 7. maçta alır.

Portland Trail Blazers 2 - 4 Memphis Grizzlies 

Memphis All-Star arasından sonra iyi bir görüntü sergilemedi ama Portland doğrudan kan kaybetti. Matthews'un sezonu kapatmasından sonra Afflalo da sakatlandı. Ne zaman iyileşeceği konusunda kesin bir bilgiye ulaşamadım ama ilk maçı kaçırma ihtimali var sanırım. Batum da çok kötü bir sezon geçirdi falan derken herkesin eşleşmek isteyeceği rakip haline geldiler. Yine de Moda Center sıkıntı yer ayrıca Lillard ve Aldridge faktörü göz ardı edilemez. 2 maç alırlar.

Los Angeles Clippers 2 - 4 San Antonio Spurs

2012 playofflarında konferans yarı finalinde Clippers'la eşleşmiştik ve 4-0'la geçmiştik turu. Yıllardır Clippers'ın terbiyecisi gibi bir muamele görüyordu bizim takım ancak bu sezon o kadar kolay olmayacağını sezon içerisinde yapılan 4 maçın 2'sini alarak gösterdiler. Timmy-Griffin eşleşmesi garip olacak. Ayrıca bu seride bolca Hack-a-Jordan göreceğimizi da söyleyeyim. Ev sahibi avantajına sahip olacakları için 3 maç dahi alabilirler aslında ama ben seriyi geçebileceklerini düşünmüyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder