11 Temmuz 2014 Cuma

LeBron James Cavaliers'ta !


LeBron James ait olduğu şehre, takıma geri döndü. Bu hareketi ona olan sempatimi fazlasıyla arttırdı. NBA tarihine geçecek bu karar beni daha şimdiden inanılmaz heyecanlandırıyor.  Güçler birliğiyle başarıya ulaşmaktan ziyade Irving,Wiggins ve Bennett gibi genç oyuncuların bulunduğu bir takımda başarıyı kovalamaya karar vermesi onun gerçekten olgunlaştığını gösteriyor. LeBron'un kararını açıklarken kullandığı cümlelerden en vurucu kısmı paylaşmak istiyorum:

"Ben her şeyden önce Kuzeydoğu Ohio’nun çocuğuyum. Orası benim yürümeye, koşmaya, ağlamaya başladığım yer. Benim kalbimde ayrı bir yeri var. Oradaki insanlar benim gelişimimi yakından takip etti. Bazen kendimi onların çocuğuymuşum gibi hissediyorum. Onların tutkuları bazen üzerimde baskı yaratıyor fakat bu beni yönlendiriyor. Yapabildiğim zamanlarda onlara umut aşılamak, ilham vermek istiyorum. Benim Kuzeydoğu Ohio ile olan ilişkim basketbolla olandan çok daha büyük. Dört sene önce bunu anlayamamıştım. Şimdi anlıyorum."

Haber henüz sıcakken bu post'u girmek istedim. 
Hamle gerçekleşmeden önceki düşüncelerimi geçen hafta yazdığım bir yazıda paylaşmıştım:
Önümüzdeki günlerde bu durumun detaylı bir analizini paylaşacağım.
(LeBron'un cümleleri Ajansspor NBA'den alıntıdır.)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder