29 Mayıs 2011 Pazar

Özleyeceğiz.. Çok Özleyeceğiz..



Kelimenin tam anlamıyla Beşiktaş'ın çocuğuydu. Başkan Yıldırım Demirören'in cümleleriyle ; onun Beşiktaş'a Beşiktaş'ın da ona kattığı çok şey vardı. Dile kolay tamı tamına 5.5 yıl. Alex'i bir kenara koyarsak Türkiye'de tek takımda oynayan bir yabancı oyuncu için sıradışı bir süre kesinlikle. Beşiktaş adına sezonun en mutlu gününde böyle bir haber almayı hiçbirimiz istemezdik ama malesef 25 yaşındaki Brezilyalı oyuncu İBB ile oynanan kupa finalinin siyah beyazlı forma altında son maçı olduğunu açıkladı. İşte o açıklama :

"Bu Beşiktaş'taki son maçımdı. Artık kariyerime Beşiktaş'ta devam etmeyeceğim. Benimle kimse sözleşme konusunda görüşmedi"

"Ben bugüne kadar her zaman Beşiktaş'ta kalmak istediğimi söyledim. Bu güne kadar da benimle bir görüşme olmadı. Burada ben çok mutluydum. 5,5 yıldır Beşiktaş'tayım ve 4 kupa kazandık. İyi şeyler yaptığımı düşünüyorum"

Ne yalan söyleyim inanılmaz üzüldüm. Uzun süredir bir yabancı oyuncuda takımın böyle bir istikrar yakaladığını hatırlamıyorum. Yazık oldu. Umuyorum ki hatalarından dönüp yeni bir kontrat sunarlar Bobo'ya. Gerçi artık sunsalar da Bobo'nun tavrı net görünüyor. Ne diyelim.. Seni özleyeceğiz Bobo hem de çok..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder